tisdag 9 augusti 2011

"Vårt nya hus"

I senaste numret av Vårt nya hus är min hall med i ett reportage......KUL!! Bara en halv sida och en bild! Men, det var ju skoj att bli kontaktad i alla fall!
En serie reportage med före och efter projekt.......

Jag är förresten med i tävlingen Sveriges charmigaste hem!! Har ni lite för er? Bra, hjälp mig då genom att gå in och rösta på mitt bidrag....... http://www.sverigescharmigastehem.se/home/details/1336  Obs! Ni måste vara inloggade på facebook för att rösta! Jag har rasat i placeringar ser jag......har nog ingen chans på de feta 30 000 kronor som är första pris, ha,ha,ha,ha.......Högsta betyg önskas tack!

Ja ha! Vad ska denna dag bjuda på då?? Ja, hundra koppar kaffe kanske? Åsså måste jag börja packa husvagnen inför nästa tripp.......
Hare bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar