fredag 5 augusti 2011

Olerys!

Vilken pangkväll det blev i Onsdags!! Vi startade hos Marina där vi både åt och drack gott! Vi började med rabarberbål och sen blev det middag med flera olika pajer och god sallad till, å sen blev det ostar, kex mm......mums!!
En limosin kräver en rekorderlig chauför......Herr Ekman är rätt man på rätt plats!! Han både öppnar dörrar och bär skumpan!
Billys uppträdande gjorde mig väldigt SVETTIG!! Bra var det i alla fall......Hörde ryktas om att det fanns några "b-kändisar" i publiken också, en del i sällskapet var säkra på att Patrik Isaksson smög omkring på Olerys under kvällen........
Kvällens nyaste fru heter Annica Helgesson!! Nyligen smyg-gift med Fredrik.....
Här äv vi på väg in till stan!
Champagne hör jussom ihop med limosinåkning.....
Den här väskan vet jag inte vad jag ska säja om......En av tjejerna i sällskapet var ordentligt utrustad för krogbesök! Hur många brukar ha nya trosor med sig i kylbagen när man ska ut på galej???? Man lär sig nått nytt varje dag......Nu vet jag vad jag ska packa nästa gång jag ska ut........

Nej, bäst att fortsätta med hushållet.....ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar