torsdag 25 augusti 2011

good night!

Jag blir SÅ less på att internet krånglar i princip hela tiden....... Kanske ett tecken på att man ska göra annat än att sitta framför datorn å häcka?? Nu ikväll har jag lyckats skrämma igång nätet igen, fråga mig inte hur.....Det funkar några minuter å sen kan det va heldött i flera timmar. Galen!!

Annars går dagarna i vanlig ordning........ Jobbade sista dagen för veckan idag. Alltid lika trevligt när denna tre dagars ledighet inträffar! Idag har det slavats för fullt med altanen, så imorgon kanske plåten kommer upp...... Det tar sig, kan man säja!!

Ett litet KOM IHÅG till alla medlemmar i Skorpeds sportklubb! Nu på Lördag är det 70-års jubileum!! Så alla medlemmar hälsas välkomna till minigolfbanan för en trevlig eftermiddag med mat, kaffe och tennisfinal.......Mellan klockan 12 till 16 pågår det! (servering stänger kl 15...)

Nu lite Stockholms bilder:

 Oscar och Nova tyckte det var kul att åka tåg.....

 Den här råttan träffade vi på Junibacken....Tror det är Nils Karlsson pysslings hyresvärd?
 Mjukglass är absolut godast!! Även i regnet.....

Nej, nu måste jag surfa iväg å kolla upp "alla sidor" jag missat nu i flera dagar..... HÖRS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar