söndag 14 augusti 2011

Konstigheter....

Som ni ser har det blive några konstiga inlägg här på slutet....... Det är jag och min sony Eriksson som inte är HELT överrens om hur man bloggar med hjälp av telefonen! Men, det tar sig och nu kan jag i alla fall skicka bilder till bloggen.... :)

Hela helgen har vi huserat i Gulsele (mormor å morfars hemställe). Vi har haft släktträff och höll till i Bygdegården. Vi har haft en riktig super rolig helg med hundratals skratt och tokigheter!! Jag slänger hit lite bilder senare..... Nu måste jag nämligen fortsätta att ångest-ladda inför FÖRSTA jobbardagen som är i morgon......Min enormt långa ledighet har tagit slut............ Thats life!! Tur att jag får en mjukstart med en tre dagars vecka!

Mot tv-soffan å gruva sig....... Natti, natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar