lördag 2 juli 2011

Telia.....fortsättning!

Idag har jag fortsatt krigandet mot Telia! Nog är det förbånkat att man inte ska kunna få en ny telefon när den man köpt är trasig direkt från start! Men, skam den som ger sig........Ringde igen och sa att jag ville ha en ny mobil hemskickad. Men, se det går absolut inte.....Min räddning blev att jag köpt mobilen på nätet. Jag krävde helt enkelt att jag ville häva köpet! (vilket dom påstod inte gick igår när jag var i butiken....), men, den här killen jag talade med kunde inte neka mig det. Ha,ha!!

FRID Å FRÖJD!! Så till veckan bränner jag väl iväg till den där dyng-telia butiken igen och köper en likadan mobil, och hoppas att den funkar som den ska!!

Nej, ut å fortsätta klippa gräset! Fy fågeln vad enformigt och tråkigt det är....... Nog vill man ha lite mera omväxling än att dra fram å tebaks.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar