onsdag 13 juli 2011

Nu äre nära.....

Nu är det nära Åsele!! I morgon bär det iväg mot en särskilt trevlig helg..... :) Hoppas att vädret blir bra också, allt är ju mycket lättsammare i strålande sol! Å drinkarna blir godare såklart!!

 Kolla in syrrans ölburk........Å sockervadd.....MUMS!!! (det borde förbjudas......)
 Vuxna leker vuxenlekar......
 Oscar gick till frissan och blev coolast i stan!
 Passa er för bullens pilsnerkorv.....Den drar åt sig ekorrar!
Grillas ska det också göras......Det hör jussom till.....

Årets upplaga av Åselemarknad blir nog lika skoj som alla andra år........Vi träffas där vettja!! Välkomna att hälsa på oss vid isladan.... :) :)

Annars kan ni ju alltid ringa till mig.....Ha,ha,ha, ha,ha......Såklart har telia INTE hjälpt mig med nån ny telefon!! Igår när jag ringde för hundrade gången (den där jävla returpåsen har ju inte dykt upp än) lovade kundtjänst att snabbt försöka ta reda på om jag skulle kunna åka in till stan och få den utbytt, dom skulle höra av sig så fort dom kunde idag.........Har dom ringt upp????? Nej..... Men, som tur är har jag snälla kompisar som äger drösvis med batterier, så nu ska min gamla goda Eriksson funka skapligt!! Så varsågod å ring!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar