onsdag 20 juli 2011

Äntligen!!

Idag har jag äntligen fått ut min nya mobil av Telia. Men, det tog sin tid......Den jag köpte i juni var ju trasig. Retursedeln som skulle skickas den 29 juni har inte kommit än. I förra veckan då jag ringde för tusende gången lovade kundtjänst att ta reda på om jag kunde få en ny telefon i Teliabutiken istället. Dom hörde aldrig av sig....... På måndag ringde jag igen å fråga varför dom inte hör av sig. Hon "visste ingenting", men skulle ta reda på samma sak å höra av sig så fort som möjligt.......Igår ringde hon och hade talat med en "chef" så jag skulle få gå in i närmaste butik och få en ny i utbyte. Dom skrev in det hela i "min datajournal".

Idag for jag så iväg till Telia för att få hjälp. Men, fy! Vilken dålig service. Kärringen var skeptiskt ifrån start! Hon bara tjatade om att hon inte kunde ge ut en telefon för 5 tusen hur som helst.......Hon ringde massor med samtal och påstod att jag inte skulle få någon förrän hennes chef  jobbade. Sa att jag vägrade gå med på det! Dom hade ju för tusan lovat mig igår att jag skulle ha en ny!!

Efter många turer ringde nån lillchef upp å då blev det fart på menskärringen, snabbt stack hon ett papper under näsan på mig som jag skulle skriva under, sur som ättika va hon!! Å sen hade jag en ny mobil...... Surhönan sa inte ens hej då när jag skulle gå. Hade passat bättre om  hon ansträngt sig en aning å sagt typ "men, va tur att det gick att ordna ändå. Lycka till med din nya telefon"

Så mitt råd lyder: handla så lite som möjligt på Telia. Det ordnade sig för mig tillslut, men surare personal har jag aldrig sett!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar