fredag 1 juli 2011

GALEN!!!

Åh! Vad less jag blir på Sony Eriksson xperia arc!!! Kamerafunktionen jävlas hela tiden! Å nu har jag kommit på att jag troligtvis blir utan mobil typ hela sommaren om den ska in på reparation........Så jag ringde igen till telia och klagade å sa att jag ville ha en ny mobil hemskickad, men, se det gick inte! "Söta" killen i kundtjänst frågade om jag kunde åka in till en "riktig" butik, så kanske det skulle ordna sig.

Jaha! Det var bara att äntra mercen å dra iväg till stan......(inge ont med det i och för sig.......) Väl framme i butiken var det kö som satan å när det väl blev min tur fick jag tala med värsta mens-kärringen! Hon fingrade snabbt ut sim-kortet å tebaks igen.......jamen, nu funkar kameran!! Ja ha! Det där tricket har vi också provat å lyckats knäppa tre fucking bilder på en vecka!!!

Surkärring fortsätter.....Ja, jag kan ju skicka in den på rep, men, det är ju inget fel på den nu......... Själv tycker jag det känns liiiite off att behöva dra ut sim-kortet varje gång man ska ta en bild......"the happening" har ju jussom hunnit försvinna för länge sen innan jag fimlat ut det förbannade kortet!! GRRRRRRR!!!!

Jag sa att jag ville häva köpet, då har jag ju kunnat köpt en ny direkt å på så vis haft en fungerande telefon i sommar, men, se det gick minsann inte heller........Jag hade ju använt aset!!! Morr!!

Kriget fortsätter........ Tur att det är nära till systemet, så man kan dränka sin ilska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar