måndag 10 januari 2011

Tjyven!

Bloggandet har verkligen inte kommit i första hand under helgen märker jag. Men! Det fanns ju viktigare saker att göra......t ex att fira alla som fyllt år, jobba och tjyva kundkorgar på hm!

I fredags var hela familjen i stan.....och det var då jag förvandlades till en tjyv..... Jag var på H&M och shoppade i godan ro. Jag hade tagit en kundkorg vid ingången, för att allt krimskrams skulle rymmas. Ethel hann faktiskt reta mig också, för att jag hade kundkorg......Nu till tjyveriet, när jag betalat pös jag glad i hågen vidare till apoteket, och köpte lite grejs där med, och sen gick jag in på Kicks. Det var då jag upptäkte det.......Kundkorgen! Den hade jag dragit med mig på armen ifrån H&M, utan att märka något. Tur att den var tom i alla fall....Pinsamt! Jag ställde ner korgen på golvet inne på Kicks och stack iväg fort som ögat!

I helgen har det varit firande både av "farmor" Dagny och Rickard. Trevligt med tårta två dagar i rad.....
Elin fyller också år den 8e Januari. Hon är numera 19 år "gammal"....

Här uppvaktar vi Skorpeds färskaste 30-åring.......Det blev en trevlig kväll hos Rickard och Katrin, med massor av gott fika.

Och firandet är inte över än! Nu laddar jag för att fira en blivande fyrtioåring.......Och till helgen blir det fest igen för han som fyllde 30! Bara skojsigheter!! Å det är bra, för på vintern behöver vi allt roligt som går att få.....eller hur?

Nu ska jag bevaka ett superfynd på http://www.tradera.com/   Tack å huj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar