torsdag 27 januari 2011

Slipa....

Är det något som ä roligare än att spackla så är det väl att SLIPA.....Njae....I hate to slipa! Det där vita slipdammet sprids överallt, å sakta går det. Å Inte kan man skylla på att spacklaren gjort ett dåligt jobb heller.....För det är ju jag själv! Men, ikväll hoppas jag att jag hinner slipa klart första varvet. Då är det fram med spackelhinken igen.....

Fegis = Jag!

Igår gruvade jag mig mest HELA dagen innan jag gjorde en sak jag hade tänkt......Men, nu har jag gjort det, å det var inge farligt alls! Hoppas det ger resultat bara... :) :)

En annan sak som jag gjort som inte alls va nå farligt var att ringa till Spa-avdelningen Ro och Harmoni i Kramfors. Så nu är även lite behandlingar inbokade inför Wallmans-kvällen....SKOJ!

Mera kaffe så man kvicknar till....Tack å huj!

1 kommentar:

  1. Tror inte alls att du är särskilt feg... MEN det lät spännande...!
    Måste komma på inspektion av rummet. Ska också bli spännande å se hur det blir. MEN nu är det ju helg så då ska man väl kanske få lite tid över!

    SvaraRadera