torsdag 6 januari 2011

Jobbardagen slut.....

Så där ja! Då var trettondagen snart till handlingarna. Dagen har jag fördrivit genom att hemtjänsta hela dagen. I morgon är jag ledig. Då blir det myspys med familjen.....Tror vi ska fara in till stora staden......Sambon har massor med klädinköp att göra. TREVLIGT! Jag hänger gärna på!

Då kanske Robert köper några skor som matchar mitt senaste inköp.......Visst är dom snygga?

Nu mina vänner! Här går det undan med renoveringen av Oscars rum. Det spikas och donas för fullt.....Igår var det två Näsströmsbröder som jobbade häcken av sig där uppe....... Så nu måste jag väl sätta fart med allt jag ska måla. Både säng, hylla och bord ska få sig en makeover. Plus allt i själva rummet såklart.....

Å julen är man urless på nu. Jag måste ta tag i det snart!! Bort med det röda och in med nått skoj.....Får se om det blir av i helgen kanske?

Nej, nu lite fix å trix....good night!

2 kommentarer:

  1. såg din barn idag :)

    SvaraRadera
  2. Jasså?? Jag såg inte dig.....Skickade iväg barn och sambo ner till lekstället i port nio, medans jag shoppade!

    SvaraRadera