onsdag 19 januari 2011

Heja Loppis!!

Idag drog jag och min mor iväg till Gottne loppis. Det var inte så länge sedan jag var dit. Men, vad gör väl det? Fynd finns det alltid.....?

Jag hade tur! Lampfoten som jag gått och sneglat på sist fanns kvar nu också. Undra varför?? Ja, ingen vill väl ha fulaset kan jag tro.....I bara farten ryckte jag åt mig två lampfötter till. Kan va bra att ha. Nu är det bara skärmar som fattas. Var får jag tag på skojiga skärmar??

Så nu är jag lyckig ägare till tre lampfötter, två små djurtavlor, en ekorrgrej och en hjort-tavla......Djurtemat verkar bestå. Efter loppisen åkte vi vidare till Edvarssons = Lunch-stängt!! Varför har affärerna på Bredbyn alltid lunch när man är där......Dom tappar många kunder på det. Tur att åtminstånde Konsum hade öppet, då kunde vi fördriva tiden där tills Edvarssons öppnade igen.

Sen var det till att åka hem för att ta emot skolpojken, inte ens kaffe hos mamma hann jag roffa åt mig!

Nu är det kväll och mina loppisprylar ska få sig en andra omgång nere i lackeringsbunkern.....Kommer att bli BRA.......

Nej, nu kommer "särbon" på besök......Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar