tisdag 30 november 2010

Tappat förtroende...

Idag fick jag en smärre chock när jag var på besiktningen......Det brukar ju alltid gå så himla bra där hos killarna i Sollefteå. Det trodde jag denna gång också! Men, tji fick jag! Stjärnbilen svek mig.....Det var nästan så att besiktningsmannen till och med blev besviken.....

Parkeringsbromsen, såklart ur funktion......Blinkerslampa  fel färg? Vet ni förresten att besiktningsgubbar säjer K Ö R R I K T N I N G S V I S A R E åt blinkers....... bla bla bla......styrled, knäleder å spindelnät hit och dit, och det värsta:

Han sa: Fjädersätet fram är rostigt!
Jag sa:  Ja, just de! Tyckte väl att man har suttit lite väl långt ner i förarsätet på sistone......

Tur att man kan dränka sina sorger både genom shopping och systemet. Jag hann med bägge sorter!
Kolla in vilket läckert tyg jag köpte idag.....

Nej, nu är det bäst att ALLA går och lägger sig på en gång.......Hottaste nyheten idag är att man blir man smal av att sova....Trevligt! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar