tisdag 30 november 2010

Min nya blogg!

Jag har fått börja blogga hos Vi i villa.... Det ska bli jätteskoj! Såg i tidningen för ett tag sedan att dom sökte bloggare till sin hemsida. Jag skickade iväg ett mail och blev antagen. KUL!

Så jag har skrivit där nån vecka och det kommer såklart att handla om inredning, renovering och sådant.....Jag har inte fått in rätta takten än, men det kommer väl så småningom....

Hur som helst så är adressen http://lantislygdmans.blogg.viivilla.se/ välkomna dit om ni vill !!

Minus 22.5 grader just nu och vad ska jag göra den här burriga dagen då?? Jo, åka över till Sollefteå såklart och besikta bilen. Alltid lika kul att fara dit. Ska försöka hinna med lite shopping ockå innan jag styr iväg hemmåt igen......

Och nått LYCKA TILL behöver jag inte......Kör ju "Stjärnbil".........hm......?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar