måndag 1 november 2010

Ladies Night!

WOW!! Vilken pangkväll det blev i Lördags! Ladies Night var precis lika BRA som jag hade föreställt mig. Med såna proffs som Brolle och Martin kan det ju inte gå fel, eller hur??
Kvällen till ära hade jag ny färg på huvve.....

Vi startade partajet på Katrins jobb, där blev det pizza, ostar, godis mm. Plus alla goda drycker till såklart! Enda som inte föll mig i smaken var drinken jag gjorde på Absolut Mandarin......den var inte så god.....men konstigt nog slank den ner ändå!

Efter mycket surr och skratt drog vi så iväg mot Arenan. Där blev det välkomstdrink och mingel.....Flera företag fanns där och gjorde reklam för sin verksamhet......Max t ex delade ut morötter? som flera av brudarna tyckte va väldigt gott! Och, förresten! Morötterna som Katrin fiskade upp ur sin väska när vi fick in middagen passade utmärkt, för salladen hade kocken glömt.......

Efter några timmar startade Showen, och den  var alldeles UNDERBAR!! Supermusik och snygga killar som framförde det hela.....I´m in love....Brolle är ju SÅ söt!! Har ni förresten sett hur lik Robert han är??? Det fattas i princip bara lite bling bling och kajal på min älskling.....

Är det Robert som smitit in på scenen?
Så här såg det ut hela föreställningen.....Det var ett väldigt drag på kvinnorna i Arenan! När denna förälskande show var slut gick vi tebaks till SV och efter det styrde vi kosan mot Anundjö och en dubbel 50-års fest.....Vi hade till och med present med oss. "Signerad" singel av Martin Stenmark såklart!!

Sist men INTE minst avslutades natten hemma i Skorped på Kåkstan.....med både dans och musik! Tack vare väl för vintertiden......en timmes mera fest!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar