måndag 23 augusti 2010

Reklamera starköl....?

Det är inte ofta man är missnöjd med det man införskaffar på systembolaget......Men, här om veckan köpte jag lite olika ölsorter. Bl a några mörka öl till kräftorna. Tvi vale va "nåk" dom var! Kilkenny hette dom visst....smakade död, möglig råtta! Innuti en burk skramlade det oroväckande också! Trodde på riktigt att det var en död sork i burken, men efter lite närmare undersökning kom jag fram till att det var en stor rund plastkula i burken.....Kanske en geishakula..?? Huvva!

Kilkenny.......No thank you!


I alla fall ska jag ta burken med mig tillbaka till Systemet och klaga till mig en ny.....Borde jag inte få ett par extra burkar för sveda och värk också? Meddelar senare hur det gick.

Idag har Oscar börjat miniettan. Han har längtat länge och nu äntligen var det dax. Det blir sex stycken i klassen, tre pojkar och tre flickor. Blir ju perfekt!

Nej, nu ska vi ladda inför kvalster! Tack för mig!



2 kommentarer:

  1. Killkenny ska ju vara så där... kolla med Anna - hon är en riktig expert på just den sortens öl men det ska väl vara glasflaska om den ska vara riktigt god!!

    SvaraRadera
  2. Vem är den där Kenny egentligen....:) Han ska jag ringa upp!

    SvaraRadera