onsdag 18 augusti 2010

Hej hopp!

Så var halva veckan gjord. Onsdagen är snart slut och idag har jag varit ledig. Äntligen har jag lyckats måla några varv till på mina "projekt"......till och med gökuret har fått komma ner till lackeringsbunkern. Visar upp resultatet snart! Upptäckte när jag tog mig en närmare titt på gökuret att man kan stänga in fågelskrället med en hasp om man vill. Det ska jag göra!! Hör gökfulingen ända upp till sovrummet.

Sen idag har jag snott ihop några tårtor. Det vankas nämligen Surströmmingsfest på Service imorgon! Tänkte bidra med efterrätt. Helst när jag inte gillar SUR fisk så kan jag ju mumsa tårta istället.......Fast gamlingarna längtar, dom tycker surströmming är smaskens! Kanske slinker det ner en lättöl också...?

Hopp i duschen nu! Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar