tisdag 3 augusti 2010

Nya projekt.

Nu är det slut på glansdagarna. Idag blir det att umgås med skyliften igen. Nu är det hängrännor som ska bytas och stegar som ska målas. Kul som bara den...... Oscar provar sina nya fräscha tänder som han köpte på campingen i Sollefteå.....


FACEBOOK......
Åh,vad jag skäms......Några av mina läsare här på bloggen har nog redan sett att jag råkat halkat in som medlem på FB. Vad hände egentligen med "våga vägra Facebook...??" Jag var ju en trogen anhängare av den klubben. Men, man kan väl ångra sig....


Jag skulle va med på en tävling på nätet här om dagen och när jag tävlat klart byggde hela skiten på att man skulle sprida sitt bidrag på FB. Man MÅSTE visst vara med i denna cirkus, snart bygger hela samhället på Facebook....Men, det är ju lite INTRESSANT också eller hur...??

Nej, nu ska det målas...

1 kommentar:

  1. Kul!! Men den där ursäkten har jag aldrig hört tidigare... hi hi... Du kommer att älska FB - För nyfiken är man ju

    SvaraRadera