söndag 15 augusti 2010

En kräfta till...

Då var kräftskiva nummer två avklarad. En helcrazy kväll med mycket skojigheter.....Vi höll till på Ubbes altan, elva personer plus barnen. Trevligt värre! Fast en del svek kräftorna och grillade kött istället.....Fegisar! Hur mycket godsaker som helst......
Jag höll på att sätta kräftan i halsen när jag såg det supercoola gökuret som hängde på en stolpe ute på altanen, och sen när jag förstod att det var en present till MIG blev jag alldeles stum!! Lyckan är gjord!
Jag hade förvandlats till brunett kvällen till ära.....? Det var kul att träffa Adriana....Men, fågeln va värdelös man är på engelska...Här måste tränas!The coolest guy in town......

Kvällen blev natt och klockan tre travade jag och syrran hemmåt igen.
Så till dagens mest intressantaste fråga......

VEM VAR DET SOM SATT NAKEN VID FÖRSAMLINGSHEMMET INATT.....????
Fundera på det ni.......I will be back.......

2 kommentarer:

  1. Snygg hårfärg, passar dig väldigt bra måste jag säga :)

    SvaraRadera