måndag 19 juli 2010

Åsele igen å igen....

Under Åsele helgen lyckades jag stöta på många vänner och bekanta. På fredagen träffade jag min "goda vän" Eilert Pilarm.....Han och jag var ju med i Aktuell rapport tillsammans en gång i tiden......Första och enda gången jag varit med i en porrtidning..... Konstigt....?? Eilert minns inte att han varit med i Aktuell rappport tillsammans med mig.....Va snygg jag var i pudelfrilla och skinnväst. (Det är Anna Andersson som står bredvid mig). Lite senare träffade vi Vild Hasse......som gärna ville va med på bild, trots att vi inte köpte hans äckliga korv.....Vuxna tycker det är jättekul att leka med ballonger.......

Syrran hade inför helgen "bullat" upp med bullens pilsnerkorv, 40 stycken närmare bestämt......Jag antar att alla tog slut! Här har en ekorre förirrat sig in i vagnen för att provsmaka.

Nu lämnar vi Åsele för denna gång.......










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar