onsdag 7 juli 2010

Är det DU som är sexköparen i SKORPED???

Ni har väl läst eran EXPRESSEN noggrannt idag....? Just det, då undrar ni också över vilken Skorpedsbo som är särskilt sugen på att köpa sig en mysig stund...........

I Expressen stod det idag uppradat i vilka orter sexköparna fanns, allt enligt Polisens stora sexutredning. Mycke riktigt var Skorped med. Där hade en person köpt sex av en prostutierad. SPÄNNANDE......sexköpare..........mums....?

Nog om detta. Vad har hänt sen sist nu då? Jo, igår for jag över till Sollefteå för att köpa färg till vindskivorna.......Dyrt och tråkigt......Men, jag hann med några roliga affärer också, på Kläddax blev det några fynd och Skattkistan fick också sitt sedvanliga besök. Måste ju uppdatera husvagnen tills vi drar iväg mot Åsele.....
Jag hoppas på fortsatt solig väderlek, köpte både skor och sommarklänning på rean....

Idag har har semesterlunken fortsatt med både bad, kaffedrickning och allt annat som hör lata dagar till.

Nej, nu ska jag forska lite i min senaste affärsidé.......(den har inget med sexköp att göra) Good night!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar