lördag 30 september 2017

Storhogna högfjällshotell och spa

Hello

Måste fortsätta att "secka" om Storhogna fjällhotell idag med. Det var så himla fint och lyxigt där så jag måste visa upp lite fler bilder från hotellet. Ska ni ge er iväg på nån fjällsresa nån gång? Far till Vemdalen och Storhogna, ett kanonställe 👍👍
Så här ser det ut i receptionen
Överallt fanns det jättemysiga sällskapsrum där man kan sitta å chilla
Kaminer och eldstäder med "riktiga" eldar - mysigt!! 
Renhorn som pynt vid frukostbuffén 
Väldigt hemtrevlig inredning överallt 
Här är en viktig detalj = BAREN!! Den gick man förbi efter träningspassen 😎
Restaurangen omges av en jättestor vinterträdgård med träd buskar och en fjällbäck som rinner genom trädgården, fanns till och med fiskar i bäcken. Jag såg en stor öring simma förbi
Mysiga soffor och fåtöljer utplacerade överallt!

Som sagt - Jag ger högsta betyg på fjällvistelsen 👌👌👌

Näpp, nu måste jag göra ett ryck! Tror jag ska gå ut och skörda äpplen

/Tack för mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar