söndag 24 september 2017

Planera...och packa

Hej hopp!

Igår hade vi "värsta planerings kvällen" med Katrin och Rickard. Dvs vi satt å drack gott vin samtidigt som vi smed alla möjliga och omöjliga planer....Nu har vi mycket skojigheter på G framöver!! Trevligt 🌞🌞'
Bildresultat för karibien



Och idag då??

Jo, som vanligt var jag klarvaken klockan fem och helt omöjligt att somna om. Blir så less! Dyngtrött men ändå går det inte att sova...

Så jag klev upp och började packa inför resan till Storhogna istället. Men, det är svårt att packa - jag vill ju ha med mig allt! 
Sen har jag kommit på att jag ser ut som ett RUFS i huvve! Jag måste fixa en klipptid...helst typ i förra veckan 😎 I och för sig så har Oscar erbjudit sig att klippa mig. Jag ska tänka på det.

Och bikinin är packad Är SÅ NÖJD över min nya Calvin Klein bikini! 

Det är så svårt att veta vad man ska ha med sig 😝😝

Äh, jag tar en tredje kaffekopp istället 
/over and out 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar