torsdag 16 juni 2016

Vilket byte!

Hej hopp!

Igår fick vi äntligen fira in sommarlovet lite! Mamma kom förbi med färska jordgubbar och glass. MUMS!! Och vet ni vad det bästa av allt va? Jo, precis då morsan kom hade jag bytt om till träningskläder och skulle ge mig iväg ut på en löprunda....nu fick jag mumsa glass istället! Bra byte va?? Även för mitt onda skavsår under foten var det nog bra att byta löpning mot fika, fick ju ett ännu större skavsår under foten efter att jag trälat ett pass på 12 km i förra veckan. Skit också! Fick därför bara ihop 2.1 mils löpning förra veckan. Ja, ja... vila är nog den rätta medicinen :-))) 

Oscar hade plockat blommor med farmor igår medans jag var på jobbet. FINA :-) 
Här är dom! Fyra kusiner inför skolavslutningen. Nu är dom snart stora allihopa :-))))


Nä, nu jäklar måste jag göra ett ryck! Jäntan måste väckas
Tack å huj 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar