onsdag 1 juni 2016

Spara in 15 kronor!

He, he! 

Ibland är det schysst att va glömsk. Sist det va soptömning glömde jag såklart att ställa ut tunnan!! Det betyder att man sparar in en tömningsavgift. Jämarn, vad rik jag ska bli :-))) Typ 15 kronor?
Bildresultat för soptunna tecknad
Varför har jag ingen ordning på tunnan längre? När jag jobbade på hemtjänsten hade jag minsann FULL koll på när tunnorna skulle ut...

Igår var det äntligen dags. ÅRETS FÖRSTA BAD!! Inte för jag då, men för barnen. Är det 25 grader varmt så måste man absolut få ta sig ett dopp. Det fanns ingen termometer så vi kunde inte se hur "varmt" det var i vattnet. Gissar väl typ 15 grader?
Jag är mer sugen på volleyboll än att bada...
Fyra tappra badare var på plats när jag svängade förbi Vika


Idag verkar det bli lika fint. Vört man bli ut för å doppa sig idag kanske?

/Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar