torsdag 30 juni 2016

Sista dagen på LIAN!!



Tjo ho!

Tänk att det redan gått en månad! Tyck det var nyss jag började på Folktandvården i Domsjö. Idag gör jag sista dagen på LIAN och i morgon är det rapportskrivning som gäller hela dagen. Å sen blir det sommaruppehåll från skolan....och det är då jag börjar på min nya bana = Bosch rexroth!! Börjar nästan gruva mig lite :-)))
Och som brukligt är när praktikanter gör sista dagen så ska det bjudas på tårta, så nu på morgonen har jag donat med att göra tårtan klar. Hoppas den blev god nu då. Det ser då lovande ut i alla fall. Marängrulltårta med grädde och färska jordgubbar! Den tårtan brukar va supersmarrig!!

Bildresultat för marängrulltårta
Min ser väl inte riktigt ut så här....jag har inte ävles å garnerat nåt på utsidan. Man ska ju frakta den på nåt sätt också :-)

/OVER AND OUT 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar