torsdag 2 juni 2016

Heldag i Sollefteå :-)

God morning,

Idag drar jag och min studiekamrat iväg över skogen till Sollefteå. Nu ska här laddas upp inför LIAn som börjar till veckan. Åh, vad ROLIGT det ska bli att få "jobba" igen -) 

Å annars?
Jo, igår fick jag brassa iväg till stan en sväng. Hade ett paket att hämta ut på Stadium plus att mina glasögon skulle hämtas ut. I alla fall så var jag i så god tid att gallerian inte öppnat då jag kom fram. Så jag försökte sätta mig i godan ro på en bänk utanför å bara chilla en stund.....Men, se det gick då inte! Hade knappt hunni trö ner arsle på bänken så fick jag en överförfriskad herre nästan uppi knä! Trödde ner sig typ en cm ifrån mig å börja secka å sörre nå fruktansvärt. Sen gatt han även börja peta å ta på en. HUVVA!!! Lite hyfs tack. Tur att dörrarna öppnades både till gallerian och systemet. Då fick vi båda bråttom åt var sitt håll. Killen mot systemet och jag i motsatt riktning. 
Tvära kast. Från snuskhumrar till blommor = Nu blommar bägge äppelträden hos mig. Vackert!


Nu måste jag kamma till håret lite

/Tack å huj 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar