torsdag 5 maj 2016

Nåt så tragiskt DÅLIGT!!

Hujedamej...

Tvi vale! Vad jag är dåligt tränad. Att det ska gå så trögt att få upp farten på springkarriären igen...Vet i tusan hur jag ska bära mig åt. Man ä nog slut som artist!! Morgonens sjukilometers runda gick urdåligt och jättetungt :-(
Usch! Kilometertid på 5.50....suck. Men, jag ger mig inte. Det brukar alltid vända och gå lättare tillslut, bara man "secka" på nog länge. Å darn göbba som ni si däri runkeepern, de ha räckt å ha ba surgöbben. För de känns som de gå dålet hele tiiiin. 

Nej, jag slutar nog med springningen och börja ägna mig åt vindrickning istället. Vilken TOPPENIDÉ!! 
Några som däremot verkar vara väldigt vältränade är SKORPEDS HERRLAG! Jämarns vilket spring i benen dom hade igår på premiärmatchen. Det känns inte rättvist att dom förlorade. Dom var ju mycket bättre och hade massor av chanser i första halvlek. Bra kämpat och ni var bäst!!! 

Men, hörrni!! Vilket strålande väder. Jag måste nog masa mig ut och börja kratta lite idag, men först mot duschen. 

/Puss å kram 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar