torsdag 26 maj 2016

Mina nya BRILLOR har kommit :-)





Kuckeliku!

Nu har mina nya glasögon kommit som jag beställde på Smarteyes här om veckan. BRA! Då är jag rustad inför min praktik på Folktandvården. Måste älga iväg till stan nån dag och hämta hem dom.
H276C5
Bland annat dom här bamsestora brillorna provade jag

Usch, värst ä väl att de bli dyrt! Men, det må inte hjälpas. Det är ju ett måste att ha korpsyn när man ska arbeta. Så nu ska jag försöka vänja mig vid att ta på och av brillorna i tid och otid. Jag har ju inte nåt fel på synen i övrigt. Det är GAMMELDOMEN som har tagit mej. Så troligen får man gå vä glasöga upp på huvve hele tiin, så man har dom nära till hands. Å det har jag sett många som gör.
Bildresultat för glasögon på huvudet
Bland annat läckergommen Leif GW Persson, han lyfter glasögonen upp och ner i snitt 41 gånger under ett avsnitt av Veckans Brott. Ja, det är sant! För det har nån suttit och fört statistik över :-)

Nu ska jag ladda inför Cyber-möte med Yrkes Akademin som börjar klockan nio och pågår till tolv. Bäst att koka en till panna med kaffe då,

/Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar