söndag 23 oktober 2011

Nice kväll!

Vilken trevlig kväll det blev igår! Började med att diverse bybor kom över för att se på Modo-matchen........sen blev väl matchen mindre å mindre intressant allt eftersom tiden gick.........Så vi övergick till att umgås istället! Trevligt värre.....

Kvällen blev till natt och ytterligare några pigga stationsbor dök in fram på nattkröken. Diskussionerna gick som vanligt heta och ALLT möjligt skulle gås igenom. Bl a har jag visat upp några tilltänkta partners till syrran på FB......Hon blev väl inte så där väldigt imponerad av "mina fynd".......Sökandet fortsätter!

Nittio-talet ringde å bjöd på galliano hot shot! Det är ju rakt för mumsigt.........länge sen man gjorde en sån. Hittade en oöppnad galliano nere i matkällarn här om dagen.

Jag fick till och med användning av mina nyinlärda bugg-moves igår natt. Det går alldeles utmärkt att bugga i vardagsrummet......Men!!! Vi böver fler killar på kursen till veckan. Så kom till Bygdegården på Torsdag klockan 18.00, så vi tjejer får några partners.........Jag tycker att ALLA som var här igår ska masa sig iväg på buggkursen...

Nej, bäst att hä ut sig i solen en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar