fredag 14 oktober 2011

En stadsresa

Det fick bli en stadsresa idag........med mig själv som sällskap!! Trevlig värre! Barnen va ju helt utan vinterkläder och av erfarenhet vet jag att det INTE går att vänta länge om man ska ha nått att välja på......Turen va på min sida och jag hittade både både jackor och byxor till Oscar. Sen hade jag några ärenden i Bredbyn också, så på hemvägen tog jag vägen genom skogen i Sidensjö som går till Bredbyn. Snacka om ko-stig!! Lerig som tusan på vissa ställen......Nu måste jag ut med slangen och spola av stjärnbilen också......Kul!!

Tre olika paket att hämta i Bredbyn......Å på olika platser dessutom, vilka serviceställen det finns på andra sidan skogen :) :) :)

Nu jäklar är det hög tid att hoppa i duschen........Annars missar jag Idol!!

Vi hörs å syns....... Puss å kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar