lördag 4 juni 2011

Slingor och vit chockladmousse....

I förrgår hade Lisa beställt på att få nya slingor gjorda. Och det ställer jag mer än gärna upp på! Varför var man inte så "säker" i skolan att man hade betyg för att komma in på frisör?? På min tid var det närmare 5.0 man behövde i slutbetyg för att ens ha en chans att få gå den linjen.......... Då räckte inte mina 3.6 långt.....

Men, det stoppar mig inte från att bleka slingor på mina syskon.......Medans slingorna verkade hjälptes vi åt att göra vit chokladmousse som vi skulle ha till efterrätt senare på kvällen. Både jag och Lisa tyckte att det blev skitäckligt!!
Så här såg dom ut. Och jag kan säja att moussen var jättegod sen på kvällen då vi mumsade den. Det var nog hallonen som fattades Lisa!

Igår när jag klippte Oscar kom han på att även han ville ha slingor, så då gjorde vi en blandning till, och Oscar blev coolast i stan!

Så här snygg var Oscar innan vi åkte iväg till Laddas och Jan-Olovs bröllops fest!! Uppdaterar om det senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar