måndag 13 juni 2011

Förberedelser på gång!

Så där ja! Nu är förbereredelserna i full gång inför helgens "firmafest"...... Över 15 kvinnor på samma plats! Hur ska det sluta??? Å jag ska gå hem sist av alla är det tänkt. Jag blev nämligen mobbad av mina kamrater när jag lämnade bröllopsfesten för några helger sen redan klockan tio.........Fy skäms Länsman!! Det ska inte upprepas.......
Tidigare idag har vi varit till Mellansel på simskola. Kallt som svinet! Å då fick jag ju faktiskt stå på land....(så ni förstår att bilden inte är tagen idag.....ha,ha......)

Sen, det viktigaste av allt...... Jag var in på Konsum och gjorde en rejäl systembeställning inför kommande Midsommarfirande i Junsele. Mums va gott de ska bli.........
Har man riktigt tur kanske det slinker ner en och annan tequila i Junsele........och en massa sommardrinkar förstås!!

God bye my friends!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar