torsdag 30 juni 2011

Slappa!!

Få fågeln vad lat man är! Men, äre semester så äre........Även idag har vi legat nere i Vika och solat å badat... :) :) Man måste ju passa på, för när som helst kan solen vara ett minne blott!

Idag fick jag träffa två klasskompisar på badet. Både Fredrik Helgesson och Markus Jacobsson slank förbi! Trevligt!! Och på eftermiddagen dök min förlorade son upp, å nu har särbon också dykt upp för den delen......... Så nu blir det väl ordning på torpet!?

Usch, jag tror att alla tekniska prylar i min närhet håller på att krascha...... Först både nya och gamla mobilen. Och nu beter sig datorn som värsta häcken, går sakta som en snigel, och Alkomätaren som vi hade i Junsele visade NOLL efter tre snapsar och två starköl......hm......Pålitligt???? Nej, inte ett dugg!! Datorn är jag mest orolig för! Kanske läge att försöka spara alla hundratals bilder jag har i datorn innan den går sönder?

Men, det blir inte nu.........för jag har världens fynd att bevaka på tradera!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar