måndag 13 juni 2011

Sista helgen!!!

Jäklars! Nu har jag jobbat klart sista helgen innan jag går på lååååång semester.......Å helgsjobbet har flutit på bra! Helst fredan.....det var en riktig höjdare?!(internt jobbskämt......)

Idag är det ledigt och första dagen på simskolan för Oscar. Men, vart tog värmen och solen vägen???? Det är ju bra mycket skönare att lära sig simma om det är stekhett! Tur att mamman får vara på land i alla fall.....

Jag läste mitt sommarhoroskop här om dagen.......Det står bl a:

Det blir hög puls hela sommaren.....med nya spännande projekt och äventyr!!

Nätterna i Juli och Augusti vibrerar av lust.......

För att få dig att tända på allvar vill du bli förförd med elegans, finess, och gärna dyra presenter!!!

Ja, vad ska man säja! Grattis alla VI som är Lejon. Det blir en kanonsommar för oss. Längtar redan efter alla svindyra presenter som jag förväntar mig ska dyka upp titt som tätt......Få se nu, behöver jag inte en GUCCI väska och nya solbrillor......En ny merca-cab behöver jag också....när jag tänker efter.....

Alla lejon = Grattis!!

Nej, dax att vakna upp..... Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar