torsdag 3 mars 2011

Dagen till ända!

Då så! Ytterligare en dag till protokollet......Torsdagen har förflutigt i vanlig stil, förutom att det blåst lite väl mycket idag. Strömmen var borta några timmar på förmiddagen och det fördärvade grötätningen för ett par pensionärer.......Tur att det finns mackor att ta till istället, det må ju vara godare också! Jag längtar tills jag blir gammal. Då blir det OBOY och rostade mackor varje morgon och kväll......Mums!

Ikväll har min mor varit och hälsat på....Trevligt! Då fick vi oss ytterligare ett GOTT skratt från helgens bravader......

Nej, nu ska barnen läggas! Å sen ska jag räkna på min allra nyaste och bästa affärsidé på länge.....

Lite fler bilder ifrån helgens Kramm-resa!

Jag tror inte att jag ljuger när jag påstår att Harriet är den ENDA som någonsin ätit kallpannkakern i en limosin.....
 Moster Sickan och Annica är riktigt snygga!
Danke vet hur man öppnar en pava!

Good bye! and MODO rules!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar