tisdag 22 mars 2011

Attityd!

Idag drog jag till stan för att "klaga" på Oscars nya mobiltelefon.........Efter att jag förklarat vad som krånglar säjer damen att jag måste ha en kabel till datorn för att uppdatera mobilen, annars hänger den upp sig och låser sig hela tiden.....KONSTIGT att man säljer saker som man vet INTE fungerar utan vissa "hjälpmedel". Slöfockarna kunde väl åtminstånde informera om det när man köper dyngan, så man kan komplettera med kabelstackarn på en gång........Har aldrig hört talas om att man måste uppdatera mobilen för att den ska ens fungera. När jag frågade hur ofta det skulle göras fick jag bara ett svävande "lite då och då". Är det varje dag?

Dåligt ON/OFF!! Det blir off till den affären i fortsättningen.......

Efter klagomuren blev det desto trevligare! Var på stan och shoppade lite utav varje, Nova fick nya jeans och Oscar en skinnjacka. Jag själv fick en klippning, en behövlig sådan! Attityd kan man lita på......Nu tror jag att frillan blev lite bättre ordning på. Frisörskan kunde inte förstå hur jag blivit klippt förra gången! Jag håller med henne......

Nu är barnen nattade och "hemmafruarna" står på mitt schema, Adjöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar