fredag 16 juni 2017

Ryckte in 50 st trisslotter...

God morgon Bönder och Drönare 😚

Nu jämarn ä Länsman ute efter miljonerna!! Inte nog med att jag börjat spela på travet...nu har jag köpt mig inte mindre än 50 st TRISSLOTTER också!!! Jösses, vad spännande det ska bli å skrapa alla dessa godingar - komsi, komsi storvinsten 💪💪
Hur mycket tror ni att jag vinn???? Det borde väl gå plus i alla fall...meddelar vinstsumma så snart skrapningen är gjort. Själv gissar jag på 230 kr i vinst.

Nä hörrni, jag har inte köpt lotterna själv. Däremot fick man 50 trisslotter "på köpet" när man satt in bergvärmen. Tackarrrr!! Det va de bästa med hela bergvärmen enligt mig 😎

Å annars?
Jo, ikväll blir det KALAS! Nova och Märta har bjudit in sina klasskompisar på party. Det bli greate de!! Leka roliga lekar är ju typ mitt andra namn? 

Nu mera kaffe 
/Puss å kram 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar