fredag 30 juni 2017

Burrigt!

Morning

Då var det fredag igen då och idag drar jag till FTV i Bredbyn. Snart är det bara en vecka kvar till semester!!
Bildresultat för lantislygdman tälta
Men, fy fågeln vad nattkallt det är. Igår när jag var ute på nattligt uppdrag var det bara 2.5 grader...inte undra på att alla barn frös i sina tält på Harpsjöbacken. Så igår bunkrade jag upp med extra täcken till ungarna. Tur att dagarna är strålande fina i alla fall!

Å igår efter jobbet drog jag in till stan och irrade omkring! Hade ju oköpt Novas födelsedagspresenter. Men, nu är det klart 💗💗💗 Så nu är det bara min klänning till bröllopet som är "oköpt"....det verkar vara helt omöjligt att få tag på en klänning som passar på min kropp 😎

Jaja - slut för denna gång
/Hörs å syns 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar