lördag 26 mars 2016

Sommarjobb SÖKES!!

Hej hopp!

Någon som har nåt jobb på lut till Linda Lygdman i sommar?? Jag skulle behöva ett litet extraknäck typ nån vecka. Jag är öppen för ALLT så länge det är dagtid :-)

Ring eller SMSa om ni kan tipsa om nåt schysst jobb 070-650 16 62 

Och får jag inte tag på nåt jobb så har jag en jättesmart plan B på gång!
annonsbild
Titta, vad jag hittade på blocket idag....(lite-göra-klubben=kolla-blocket). En helt perfekt försäljningsvagn som jag bara VILL HA! Tänk vad roligt att åka runt på festivaler och sälja mat och dryck till alla hungriga fylltrattar. Synd bara att jag måste investera i typ 80 000 kr innan vagnen är min, känns som lite tungt innan jag börja gå plus...


Tips på jobb mottages tacksamt 

/Adjöken 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar