lördag 5 mars 2016

Julen varar till påska???

Hej hopp!

Tänk att det har suttit julgardiner i detta kök ända till nu!! En får ju skämmas.....Jul i mars, det har då aldrig någonsin inträffat förut. Men, igår fick jag till ett ryck och slängde upp ett par våriga gardiner istället. Vört man va dum som inte lät julgardinerna hänga kvar till nästa jul, det ha varit enkelt och bra...
Nu ska ni få höra!! Jämarns vilken vrålbjudning man fick vara med på igår kväll. Tre rätters middag på Il Romano!! Supergod mat och en jättetrevlig kväll. 
Nova, hon hoppade över bjudningen och for på Discokalas istället, här uppställd med svart snyggt läppstift :-) 
Jubilaren blev bland annat uppvaktad med dessa fina blommor 
Linda Länsman beställde grillad hallomi till förrätt. Den var alltså SUPERGOD!! Detta ska jag försöka göra själv nån gång när jag ska ha bjudning hemma. 
Ungdomen höll sig på en egen kant,
Och det här, Grillad laxfilé var precis lika god som förrätten. Högsta betyg till Il Romanos från mig!

Nu ska LANTISLYGDMAN sprätta champagnen....för just i denna stund skickar jag iväg min rapport i Munhålans och tändernas anatomi. Det om något är värt att fira med lite bubbel

/Tjing






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar