onsdag 18 juni 2014

En blomma till MIG!!

He, he! 

Det är inte var dag det slinker in nån helt oförhappandes med en fin blomma bara till mig :-) igår var det en sån dag. Vilken trevlig surprice!! Tack så mycket :-)

Igår gick dagen mest åt till att förbereda alla godsaker inför midsommarhelgen. Känns ju mycket BRA att jag gjort en stor balja med frozen strawberry daiquiri....med tanke på vilken törhetta det troligtvis kommer att bli i helgen....hö, hö, hö!!!!! Får nog packa med mig Irish coffe och långkalsonger istället ;-)
Mums! Vad gott det ska bli.

Hallomisnittar på G!
Skinkinlindade...blir nog gött de?

Nu ska Länsman rusta sig och dra iväg till stora staden en sväng. Jag har ju en dotter som ska dra till och fylla 7 år snart!!! Och då behövs det paket i stora lass :-))))

Tjing!
 


2 kommentarer:

  1. Den blomman va du värd!! Hoppas den står ett tag...

    SvaraRadera
  2. Tack, tack! Jag ska sköta den noggrant :-)

    SvaraRadera