onsdag 4 juni 2014

Date med Diel!!!!

Nu är det dax!! 

"Daten" som jag väntat på i evigheter....Idag ska jag fara och göra tatueringen på skuldran som jag bokade in för typ åtta månader sen. Blir nice de!! Fast det blir tätt på given mellan nålningarna....har ju just färdigställt den på armen :-) Fortsätt jag i den här takten har jag snart fulla kroppen.

Känns lite "inpa" å fara till stan och fördriva en massa timmar just nu då det snart är dax för KICK OFFEN!! Har egentligen inte alls tid....Men, vem kunde veta när jag bokade tiden att vi skulle hitta på att ställa i ordning en camping just denna helg???? Fast vi ror nog iland det ändå :-)

Apropå KICK OFF = Det blir fler och fler som vill vara med och sponsra till denna happening!! Igår dök det upp en massa godsaker från Gene Bageriet!! Tackar mjukast :-)) Och sen fick jag telefonsamtal från en som fixat sponsring från ytterligare en HUSVAGNS TILLVERKARE.....så det är inte bara POLAR som ställer upp!!

Nä, nu mot duschen, bye, bye :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar