tisdag 22 april 2014

Tittut!

Ja happ!

Då är jag ledig.....när alla andra startar upp efter påskledigheten :-) Jag vill ha ett kontorsjobb NU!!

Jämarns vad varmt å skönt det var igår. Hoppas det blir lika fint idag nu när jag ska vara hemma å dröna. Nu tusan ska det solas!!! Och ätas glass...

I lördags var det storbjudning borta hos min mor. Vilken JÄTTE TREVLIG kväll med nästan för många skratt tyck jag....Fick rakt ont i magmusklerna av allt toktal :-) Åsså var det skoj att få träffa Ethel en stund, fast senare på kvällen drog snygg-Ethel iväg till stan för att gå på krogen. Varför fick inte gamm-syrrerna följa med???
Tyvärr glömde jag helt bort att ta några bilder. Den här bilden är från Julafton då vi höll på att fjanta som mest :-))))
Eller förresten: Här är en prima bild från i Lördags. Morsan har GANSKA LERIGT på tomten....Behövdes fem starka man för att få loss den här tungklumpen....

Nä, nu ska jag ta upp min springkarriär som legat nere i flera dagar pga den hemska huvudvärk som jag dragits med. Men idag ska jag banne mig ut på en tur. Fast först:

MERA KAFFE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar