lördag 5 april 2014

Men.....ROLIGT!!!

Åh!! Vilken särskilt trevlig dag och kväll det var igår. Först gardinfix här hemma hela dagen, och sen ett skitjobbigt cirkelfyspass!! Och efter det TACOS.....Å sist men inte minst det roligaste på länge:

Fixa slingor på syrran!!! Det var svinlänge sedan jag fick leka frisör, så det var riktigt SKÖJ!! Åsså fick jag ju visa upp min nya tatuering för både Mats och Annica. Är liksom ännu roligare att visa upp den för likasinnade......He, he, he!!
Men, jag tog ingen bild på snygg-syrran då det var klart....Vi hade så mycket annat för oss så det glömde jag helt bort. Både drinkprovning och glasögonomröstning stod på schemat! Det senare var riktigt KUL :-) Smaken är som baken.....men i slutändan tyckte panelen, som bestod av sex personer ganska lika ändå...

Sen fick vi höra nåt väldigt intressant under kvällen också....och det har med FARMEN att göra!! Bara att hålla tummarna fram över då ;-))))

Nu mot mera gardinbyten. Blir en strålande dag i dag med tror jag :-)))) Nästan så man blir sugen på att ta fram grillen.

Vi synes..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar