fredag 18 april 2014

GLAD PÅSK!!

Tjo ho!! 

Är allt bra så här på LÅNGFREDAN?? Hoppas alla kärringar mår skapligt efter kvaståkningen igår. Själv dricker jag kaffekopp nr två och gör mig redo för ytterligare ett arbetspass på hemtjänsten.....men, efter idag blir jag ledig Lör och Sön. ÄNTLIGEN!!! Den här veckan har varit dryg så in i bomben!

Ikväll blir det knytis ute på altanen med vännerna! Blir kanonskoj :-)))))) Degersjö-Marcus goda rökta lax är inköpt och ligger i kylen och väntar, åsså en OP Andersson att skölja ner den med.....Då kan ju i princip inget gå fel!!
Träffade ett gäng med busiga Påskkärringar och gubbar igår när jag gick hem från jobbet
Tatueringen fortsätter att växa fram.....fick visa upp den för Morsan igår kväll...och hon blev lika IMPONERAD den här gången. HA!!!!! När hon fyll år ska hon få ett presentkort av mig på en egen tattoo..

Puss å kram!! 

Å förresten, en liten fråga så här i påsktid : 

Vem vill du pussa i PÅSK??

Eller som min favorit Ola Lustig frågade igår: Vem vill du PULLA i PÅSK??? Eller vem vill du RUNKA av i PÅSK???

Ja, han sa så. Det är inte mitt eget påhitt.

Tjing! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar