lördag 26 oktober 2013

Tack Hallstaberget!!!

När jag för ett tag sedan var bjuden till Hallstaberget på födelsedagsfirande av mina vänner, så utlovades det en present som man skulle få av Hotellet för att man fyllt år....Den däringa presenten föll visst i glömska av personalen så vi åkte iväg hemåt utan gåva. Men, svägerskan tog tag i det hela och snackade med Hallsta, och här om dagen dök det upp ett brev med posten.
Ett presentkort á 5oo spänn!!! Värsta presenten! Den ska jag köpa en skumpa för nu när jag ska dit och förlusta mig igen. Å vet ni vad?? Jag tror man tjänade på att bli bortglömd...:-)

Annars då?
Jo, jag har just skickat iväg Nova på kalas på Baazinga! Alicia har fyllt år och bjöd med Nova på fest.
Helnöjd jänta som dagen till ära färgade håret blått, grönt och rött...
 
Sen håller jag på bli GALEN på sovrummet!! Det blir ju aldrig klart. Idag håll jag i målarpenseln för tusende gången tror jag...Resten av hemmet håller på förfalla pga denna renovering. Ser ut som det vore värsta svinstian :-)
 
 
BÖRJA STÄDA NU DÅ!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar