måndag 21 oktober 2013

Det tar sig,

YES!!

Vi hann med både tapetseringen och golvläggningen av det nya sovrummet i helgen. Både lördag och Söndag gick åt till detta roliga, kärlekssprudlande arbete....Och jag är SÅ NÖJD med resultatet. Blev exakt som jag hade tänkt :-) Visar snart upp bilder.

Så nu är det bara golvlister och en garderob som ska på plats. Ska bara klicka hem garderobsdörrarna först. Äntligen ska jag utnyttja de 3 000 kronorna jag fick av Skånska Byggvaror för bilden på vår hall :-)) Tackar!!
 Så här låg Nova mest hela Lördagen.....Såg inte alls pigg ut. Klagade bl a i magen igen. Vad är det för fel??? På söndag var hon däremot på hugget igen. Jag fattar ingenting av denna sjuka...
Å här ser ni värsta fyndet som jag ryckte in när jag var till Övik i fredags. Hade sån tur att min klocka gick sönder, så det blev till att köpa en ny :-)
Länsman ä helnöjd!! Klockaset gick egentligen lös på 998kr!! Men, nu kostade den bara en spottstyver ;-)))))) TUMMEN UPP,

Och nu TUMMEN UR....bäst att springa ner i panna å slänga in mera ved. -10.3 grader idag. burr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar