onsdag 18 april 2012

Tjolahopp!!

Jag blir alltid lika glatt överraskad när mina fyra trisslotter kommer med posten! Å såklart alltid lika sur över att det ALDRIG blir någon vinst......Inte ens en liten fjuttig vinst alá 25 kronor lyckas jag skrapa fram!
Hade ju tänkt mig en stor jävla fet vinst på typ 5-10 miljarder, då hade jag köpt upp byskolorna runt om i Kommunen, plus några äldreboenden.....Och sen hade jag utsett mig själv som chef över hela rasket......En sån där chef som går runt i högklackat och har långa fina målade naglar......Sen lejde jag väl in några smarta brains som skötte grovjobbet medans jag drack kaffe och umgicks med gamlingarna och skolungdomarna! HAAAAA!


Visionen här nedan kan man ju också skratta gott åt. Tillhörande Örnsköldsviks Kommun.....

Vision:

Möjligheternas Örnsköldsvik, en hållbar och tillgänglig kommun i världsklass - att leva och arbeta i och att besöka


Låter likt löge tycker jag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar