fredag 20 april 2012

Procapitaplanerare?

Tralala!! Full fart mot helg och en strålande sol som skymtar fram.......Härliga tider!

Igår eftermiddag var jag och en arbetskamrat iväg och checkade av Procapitaplaneringen inför startskottet som blir på Måndag. I Gullänget höll vi till. Där alla resursplanerare jobbar nu för tiden. Ett stort fräscht kontorslandskap med en kaffeautomat som har allt ifrån kaffe, latté, choklad å chappicino i sig (tro om det fanns Rom och cola med???).......Jag vill också jobba där!!

Sen hade jag sån tur att farmor hämtade barnen så jag kunde bränna runt på stan en sväng....sommarkläder överallt!! Nice...snart är det kjolväder! Å helsicke va snygga skor det finns inför våren och sommaren! Men, som vanligt hittade jag "bara" såna där festliga med höga läckra klackar. Höll förbaske mig på att gå bet på att hitta ett par vanliga vårskor att ha när jag travar runt i hemtjänsten.....Känns lite epa att ha skoterskorna nu?

Mera kaffe, skål!


3 kommentarer:

  1. Ja nog såg jag det... att ni testade kaffeautomaten alltså... ;-)

    SvaraRadera
  2. Ha,ha! Ja, mums va gött de va!! Fanns det nån jag kände där borta???

    SvaraRadera
  3. nix, bara jag som läser bloggen... :o)

    SvaraRadera